Znanost.Com

Hrvatski Popularno-Znanstveni Portal

Sub, 12 Ožu 2010

Zadnja promjena:10:15:39 AM GMT

Naslovi:
Navigacija: Zdravlje i Medicina Wellness i Prehrana

Wellness i Prehrana

Mladi vegetarijanci su pod većim rizikom od poremećaja u prehrani

E-mail Ispis

Voće_i_povrće Iako adolescenti i mladi odrasli ljudi koji se deklariraju kao vegetarijanci imaju zdravije prehrambene navike, oni su u većoj opasnosti da obole od nekog od različitih poremećaja u prehrani.

Može li čokolada smanjiti rizik od moždanog udara?

E-mail Ispis

Prema najnovijem istraživanju koje će biti objavljeno 10. travnja 2010. u Torontu na 62. godišnjem susretu neurologa Američke akademije, konzumacija čokolade mogla bi su pokazati korisnom u smanjenju rizika od nastanka moždanog udara. Drugo istraživanje je otkrilo da čokolada smanjuje rizik od smrti u ljudi koji su već preboljeli moždani udar. Istraživanje je obuhvatilo analizu triju dosadašnja istraživanja vezanih uz čokoladu i moždani udar.

Adolescenti mogu uvelike utjecati na rizik od kardiovaskualrnih bolesti promjenom stila života

E-mail Ispis

Adolescenti vrlo jednostavno mogu izbjeći visoke razine kolesterola i druge rizične čimbenike koji doprinose razvoju bolesti srca i krvnih žila. Poučne letke s informacijama o upozoravajućim znakovima vezanim uz srčanožilne bolesti uskoro bismo mogli naći i na neočekivanim mjestima - u pedijatrijskim ambulantama. Uzimajući u obzir najnovije istraživanje iz Centra za kontrolu bolesti i prevenciju, Washington, jedan od pet američkih adolescenata nosi sa sobom najmanje jedan rizični čimbenik za razvoj kardiovaskularnih bolesti kad odraste.

Važno je što jedete nakon vježbanja

E-mail Ispis

Mnoge pozitivne zdravstvene koristi od tjelovježbe nastaju neposredno poslije treninga, a ne tjednima, mjesecima ili godinama nakon. Prema studiji objavljenoj u Journal of Applied Physiology na prirodu tih pogodnosti može uvelike utjecati hrana koju jedemo poslije vježbanja.

Čak i malo smanjenje unosa soli u prehrani moglo bi značiti manje srčanih udara, moždanih udara i smrti

E-mail Ispis

Smanjivanje unosa soli u prehrani Amerikanaca za samo pola čajne žličice (ili tri grama) dnevno, moglo bi spriječiti gotovo 100 000 srčanih udara, i 92 000 smrti godišnje, prema novoj studiji. Ovi su učinci jednaki učincima smanjivanja pušenja, i mogli bi SAD-u uštedjeti 24 milijarde dolara troškova zdravstvene skrbi, dodaju istraživači.

Prehrana izravno utječe na imunološki sustav

E-mail Ispis

Istraživači sa sveučilišta u Bonnu otkrili su elementarni mehanizam koji regulira vitalne imunološke funkcije u zdravih ljudi. U situacijama gladi, koje znače stres za tjelesne stanice, tijelo otpušta više antibakterijskih peptida u namjeri da se zaštiti. Znanstvenici će objaviti svoje rezultate u časopisu Nature.

Pijenje čaja može biti korisno za zdravlje, ali dokazi su još nepotpuni

E-mail Ispis

Oni koji piju čaj, a odluče se za crni, oolong, zeleni ili bijeli čaj mogli bi misliti da su ovi napitci zdravstveno korisni. Travanjsko izdanje časopisa Mayo Clinic Health Letter donijelo je priču o tome što znamo, a što ne znamo o učincima pijenja čaja na naše zdravlje.

Šteti li treniranje oplodnji?

E-mail Ispis

Novija istraživanja pokazuju kako naporni treninzi mogu uzrokovati probleme kod plodnosti žena. Norveški istražitelji potvrdili su kako tijelo jednostavno ima poteškoća u podržavanju teških treninga i zatrudnjivanja.

Pretilost predstavlja opasnost po zdravlje jednaku kao i pušenje

E-mail Ispis

Populacija SAD-a postaje sve više pretila dok se broj pušača nastavlja smanjivati. Pretilost postaje jednak, ako ne i veći, prinosnik bremenu bolesti i skraćivanja životnog vijeka u usporedbi s pušenjem.

Godine nisu problem za vježbanje

E-mail Ispis

Samo tri mjeseca fizičke aktivnosti dovoljna su da se poboljša srčano stanje osoba oboljelih od dijabetesa tipa 2 tako što se vježbanjem poboljšava elastičnost arterija i time smanjuje rizik od srčanih oboljenja i infarkta.

Stranica 1 od 2

  • «
  •  Početak 
  •  « 
  •  1 
  •  2 
  •  » 
  •  Kraj 
  • »

Sponzor

Marketing